Saturday, March 16, 2013

William, Kelana Jaya

post ditulis pada 9 Mac 2009
b4 konsultan tds datang aritu, lina a.k.a bakal kakak ipar aku datang tido umah...makanyer malam tuh kitorg decide nak tgk wyg citer upin ipin...skali penuh la plak sbb tak booking tiket awal2 lagi...ape nak buat...makanyer kami decide nak pi makan kat william...hehehe aku mmg dah lama teringin nak letak gambar makan kat william dlm blog nih tp sbb asyik tak amek gambar makanan jer tiap kali pi sana, maka br la kali nih harapan aku tercapai...heheheh best nyer lah...mcm biasa aku order ribena laici..then aku order makan chicken parmesan..ok la tp aku rasa sedap lagi chicken kiev kot...hehehe pastu anim order chicken chop...lina plak dgn spaghetti dia yg banyak giler...abang dr taknak makan, skali order sup seafood chowder...mak aih penuh semangkuk besar!heheheh kat bawah nih aku kongsi pics masa malam tuh...heheheeh

No comments:

Post a Comment