Sunday, March 17, 2013

Cuti Wilayah bersama Zara~

post ditulis pada 1 Februari 2013


yeah hari ni jumaat n cuti!putrajaya je la cutikan ngn KL...hehe so bajet nakpi ukm..makan2 ngn drwan n ain sume tp terlajak tido plak..drwan ada mting kul930...so takdan la...huhuhu kensel...so terus la membongkang smpai kul10pg...hehehe then turun bawah main ngn bam2..penat lah makngah...hehehe pas main...bg dia makan, aku pun bfast...dia kepenatan n tido smula kul12tgh...so aku pun sama naik atas n tido lagi...hehuuu terjaga je dah kul2ptg!terus bangun n siap2 sume....menuju ke bangi ngn opah n zara...kami pi makan kat Arabian House di Fasa 7..kedai sebelah ngan restoran cibiuk...aku order lamb mandy, mak amek chicken mandy...sedap juga la..nasi dia lembut je...hehe masa ni bambam duk pndg2 mamat arab...dia ni mmg bukan leh tgk laki...tah sape diikutnya....hehehe 
pas makan arab, kami ke tutti fruitti plak makan eskrem...kemain suka si zara ni...hehehe dpt jalan2 dia over excited la..hehehe pastu singgah beli mashed potato dia kat kfc...aku bwk dia kat kaunter msa beli org tu letak plastik atas kaunter laju je tgn dia tarik menda tu mcm mana tah smpai kaki dia masuk dlm plastik tu!haish bersilat la aku dgn nak pegang dia, pegang beg duit..nak kuarkan kaki dia lagi...haish la budak ni..ganas...heheheh pastu kami pun pulang...lepak main ngn zara lagi bersama atok...hehhuuu makngah penat smpai terlelap atas kerusi....hehehe

No comments:

Post a Comment