Sunday, March 17, 2013

Birthday Trip - Medan : Day 4 ~ 17092012

last day in medan..takde pi mana pun..aku bangun awal, trus main internet je..smpai la kul8.30pg kami turun bfast...then naik smula kemas2 n checkout..kul10pg, mas iwan dtg jmput..terus ke airport...dekat je rupanya..then terus check document kat kaunter AA, pastu bayar tax Rp75,000 seorang..then nak masuk je kat pintu, ada mamat aa ni tak bg masuk sbb kami bwk lebih beg...tambah bengang bila sling beg kecik aku tu dia kira as 1 luggage..kepala hotak dia..siap nak bergaduh kata semua tmpt pun sama even lcct...aku explain dah aku dr lcct dah...mmg bodoh giler la dia taknak ngalah..aku dah bengang dah..ape kejadahnya ko nak kira sling bag aku as 1 luggage...aku terus pi kaunter, then kaunter kata ok je...backpack aku pun ok je..choiii pastu malu sndiri bila kaunter kata ok jer...bongok pun org!huh!geram aku...cara ckp mcm kita ni bodoh sgt...sah2 la aku dr lcct...choi..pastu masa nak scan, kena lagi...lupa kordial markisa aku tu..mana leh bwk..dah terkorban kordial ktorg...huhuhu so pastu tunggu naik flight terserempak mamat bongok tu...aku buat selamba la snyum, muka cuak jer kan dia kan...hahaha nasib lah...aku malas nak crik pasal, tp sape suh buat taik kan..bengang laaa aku...huhuhu then naik flight, take off kul11.20pg...terus order air coke n minum smbil berdebar ada turbulance again...huhuhu pastu smpai la ke malaysia jam 1.30ptg...Alhamdulillah...selamat...
total perbelanjaan...aku bawak Rp2.95juta...ada la dlm RM900 lebih mcmtu...so aku balik ada baki lagi Rp500,000...hehehe so total aku guna dalam RM800 lebih la mcm tu kan...ok la kan...dgn hotel mewahnya, sempat shopping lg..makan siap belanja supir...hahaha so overall mmg berpuas hati!hehehehe tak sabar nak ke next trip pulak!

No comments:

Post a Comment