Thursday, March 21, 2013

Istanbul Aku Nak Datang!

ewah saje tukar tajuk filem kan..hahaha semalam tgk promo kat malaysiaairlines...alamak aiii pi istanbul return ticket leh dapat rm2099 je weh...hohoho tp travel time hanyalah smpai bulan november aje...huhuhu frust menonggeng la...hehuuuu terus berkira2 kalo pergi jugak..mak aih...melampau tu...sbb tgh bulan sept dah ada ticket ke aussie...awal bln disember dah ada tiket nak ke korea...takkan ada senggang 2bulan kat tgh2 tu nak pi istanbul?ishhh dahsyat...dah macam anak jutawan la plak kan...huhuhu kan best kalo kerja aku mengecop duit...nak pakai duit je, aku cop...hahaha sanggup la aku cop duit pagi smpai malam semata nak fulfill kegilaan aku nih!hahahaha hadoi...Istanbul...Iols nak datang......tunggu....sbb tak sure lg bila...hukhukhuk...btw, banyak lagi promo kat website MAS ni...boleh la usha....hehuuu

4 comments:

  1. curlast akak klu gap 2 bln bantai p istanbul plk..tp menarik tu kan?

    ReplyDelete
  2. hehe kan...takpe la...simpan itnerary utk next year...hehehe

    ReplyDelete
  3. Ahahaah...lawak..lawak..ni kes sama mcm JM..gila travel..

    kirayan thn npi schedule dah penuh eh..tak pe Instanbul takkan ke mana,..dia tunggu je kita nk datang ken..Istanbul!! Wait for me..heeee

    ReplyDelete
  4. hehehe tu la kan...cuma geram sbb tiket tu tgh murah...selalu mana dpt harga tu..huhuhu

    ReplyDelete