Sunday, March 24, 2013

Alang-alang sampai VS Janji sampai...

post ditulis pada 5 Oktober 2012

hahaha masa dlm kereta borak ngn anim psl travel...discover one thing beza antara aku ngn anim punya kaedah travel...hehehe yg akhirnya membawa kepada margin yang besar bagi perbelanjaan setiap travel yang dilakukan antara kami..hehehe pada aku, janji smpai ke sesuatu tempat tu...if aku rasa wasting time or mahal sgt, aku takkan masuk le sesuatu tempat tu...tp amek la gmbar depan gate tmpt tu ke kan...hehehe pada aku...janji dah smpai...hahahaha tp lain plak ngn anim...pada dia, dah alang2 smpai, kalo mahal mana pun, masuk je la..bila lagi nak pergi kan...haaa sbb tu laaa kalo dgr bajet dia nak pi aussie nanti ni adalah smpai AUD2000!aku tak sure lagi bape bajet aku..tp aku kira2 plg tinggi pun aku bawak AUD1000 jer!hehehe tinggikan perbezaan itu...hehehe so alang-alang dah smpai vs janji smpai..mana satu pilihan kita?tepuk poket tanya dompet...hahahaha kalo mampu apa salahnya...tp pada aku, aku nak travel banyak tmpt...nak cop pasport banyak2..sbb tu aku pilih, janji smpai...tp wpun janji smpai, insyaAllah aku akan study sungguh2 n usahakan supaya boleh cover as much as possible tmpt yg nak dipergi tu...wpun kejap, tp janji smpai!biarlah amek gambar laju2, n ala kadar...janji smpai n ada gambar bukti!hahahaha tp utk org yg travel sekali sekala, boleh laaa berpegang pada alang-alang smpai kan....hehehe yezza....

No comments:

Post a Comment