Friday, March 29, 2013

New New Dream!

post ditulis pada 8 November 2012

hahahaha giler...dasar pompuan obses kat travel!giler langsung takpikir masa depan nak kawin ke apa...mmg giler dah!hahahaha org lain umur cm aku dah susah hati tak nikah2...aku plak bersusun plan nak berjalan...hahahaha n selepas dr halong bay...aku ada new dream lagi...hehehe actually pnah masuk list dulu, pastu delete balik...tp ni pas tgk fb member pi cape town..terus search sket2 psl cape town n southafrica...terusss teruja nakpergi sana juga!hahahaha giler kan, tempat org taknak pi laaa aku nakpi..hehehe mula la abah kutuk aku nanti...hehehe n satu lagi, nak pergi kashmir!hahaha again dulu sbb scenery kan, tp ni td tlg kakwi buat itnerary dia nakpi kashmir, rupanya ada tulip garden yg kedua terbesar di asia...cantik giler!berjuta bunga dalam tu...berpuluh jenis warna!gile lah cantik dia...hohoho nak pi capetown!nak pi kashmir!hohohohoho

2 comments:

  1. JM dpt merasai perasaan gila travel coz jm pun gila travel jgk. We are on a sameboat heeee

    ReplyDelete