Sunday, March 17, 2013

Ayam di Lot5 & BamBam

post ditulis pada 7 Februari 2013


masa lunch dpt makan best..tak tau pun kedai ni..asmah n asie yg suggest...kat pjh tu je..tp ada kedai kcik..dulu kedai kek...now jadi kedai Lot5...hehehe menu dia ada ayam panggang, laksa johor n spaghetti...pastu ada la muffin, kek kecik2...aku amek choc muffin n ayam la...ada mashed yg sedappp...pergh...hehehe total makan adalah rm15 aje..oklah kan...hehehe
pastu tpg smbung lg kerja..penat dah smpai rasa nak lelap...huhuhu malas nak pikir.matila esok mesti kena jerit ngn puan..hukhukhuk....then balik rumah, bambam ada..yeay happynya makngah...papa pi outstation, so bambam n mama tido umah atok malam ni...heheh dia nampak je aku, laju dia mengensot ke aku dr atok dia...hahahaha pastu dah excited sbb nampak aku pakai tudung ingt nak bawak dia jalan la tu...hehehe bila aku dukung n duk kat kerusi terus muka emosi...hahahaha kelakar betul budak ni...hehehe then pas maghrib pi bawak dia makan kat kedai tomyam br buka dkt rumah tu...hehehe kemain laaa suka dia kan dpt keluar...hehehe pastu penat n ngntok...balik rumah terus suh tido...masa aku dlm bilik, dgr bising2...rupanya maklang dah balik..bambam pun kat bawah dah..mama dia ckp dia taknak tido plak..ah sudah lagi agresif pastu...hahahaha aduhai...taklama laa pastu opah paksa suh tido...hehehe

No comments:

Post a Comment