Sunday, March 17, 2013

Tapak Seleman lagik.

post ditulis pada 23 Januari 2013

hahaha omaigod...dalam 1week, kami dah pi tapak seleman ni smpai 2x..semangat btol!tak plan pun sebenarnya...tp pagi td aku masuk mting packaging, then bilik sebelah lak ada mting fser by cawangan aku la..kira aku on off kejap sana, kejap sini...hehehe skali cwgan aku plan nakpi makan kedai ni sbb enbad la sibuk ajak...dia n klinza org luar yg attend mting nih...so apa lg, pas kakwi tnya aku nak follow ke tak..diorg terus booking...tp lambat gak la smpai td sbb mting aku laaa abes kul1lebih...hohoho smpai2 je diorg dah smpai dulu...apa lag terus laaa makan..nyums...menu hari rabu adalah ayam gulai!pastu dia bagi gak sambal udang n terung...nyummeh...aku rasa patut ada 3jenis lauk..tp myb dah abes kot tu dia bg kami smpai 3 set makanan wpun hanya 7org...hehehe as usual harga makan rm13 perkepala...mmg terbaiklah food dia...tp a bit pedas arini..hehehe 

No comments:

Post a Comment