Saturday, March 16, 2013

Bagan lalang with family...

post ditulis pada 7 April 2009


pada hari jumaat malam 27hb mac yg lalu, pas je keje aku ajak family aku pi makan kat bagan lalang...aku yg belanja..hehehe suma ada la...byk komplen lak diorg sbb jauh...sib baik aku tarik muka, diorg takde dah bising sgt...hehehe smpai sana jer, ktorg terus order...macam2!sbb aku kalo boleh nak diorg rasa sumer tuh...aku order ikan siakap steam, ikan pari bakar, pepahat n lala masak masam manis bertelur, kerang bakar, sotong goreng tepung, udang masak pedas...mak aih penuh meja!makan dengan lahapnyer sbb dah lapar sgt2...hehehehe senyap suma duk ngadap makan...hehehehe smpai mak tercekik pun suma leka gak makan..hehehehe sian kat mak..hehehehepas makan tuh ktorg singgah kat pasar jual ikan kat situ..pi beli ikan yg freshh....best nyer dpt makan menda fresh nih...nikmat sungguh!hehehehe

No comments:

Post a Comment