Saturday, March 16, 2013

Fish Manhattan & Johnnys @Alamanda

post ditulis pada 12 June 2010

dalam seminggu ni, opis sgt sejuk dan sunyi...setelah 2 minggu aku berkursus, bila aku balik opis, org lain lak sibuk berkursus...mmg kesunyian lah..huhuhu so di hari yg mulia ni, aku mulakan kerja yg rasa mcm dah tak byk tuh...kena pandai crik keje skang ni, korek2 kisah lama, tgk mana yg boleh aku selesaikan....hehehe sedar tak sedar dah kul12 tghari....sejuk bukan main lg smpai sakit2 tangan aku menaip smbil menahan sejuk...huhuhu terus keluar dgn dyh o...dia je yg ada pun...ktorg decide makan kat p16 sbb teringin makan labu masak lemak yg best...hehehe best sgt dpt makan...yummy! pas abes makan, jam br kul1, so sbb taknak duk lama dlm kesejukan opis tu, ktorg pi alamanda!hehehe beli hadiah utk besday party Q2 nanti...hehehe smbil tu crik hadiah utk cikwan gak...kul2 ktorg kuar dah dr alamanda balik ke opis...pastu smbung wat keje yg duk berkali2 kena edit dgn bos...bosan sungguh!huhuhu then dlm kul5.30 tuh ajak hasnan n cikwan makan kat alamanda...aku nak belanja sempena besday cikwan & last day hasnan kat sini...dia dpt keje pzm...hehehe so ktorg pi makan kat Fish Manhattan...yummy!kenyang giler makan!hahahah 
pastu terus balik umah...anim dah tunggu ajak makan lagik!ha apa lagi terpaksa ikut kan...hehehe so pi balik alamanda sbb dia nak makan steamboat...so alang2 tuh, terus layan movie...tgk Kecoh Betol...hehehe biasa2 jer citer lawak kan...takde pape yg baru pun...tipikal lawak...leh la nak gelak2 kan....hehehehe kul12 lebih br sampai umah....layan internet...heheheh 

No comments:

Post a Comment