Saturday, March 16, 2013

Kursus sambil Jalan di Langkawi!

post ditulis pada 17 Julai 2009


setelah penat bersiap sedia untuk projek mra...akhirnya tiba gak masa nyer...sabtu lepas 11julai2009, kitorg gerak ke langkawi...sampai sana jer terus checkin n jumpa ben n duncan...terus pi jalan2 kat dataran lang amek2 gambar...pastu pi plak perdana gallery yang tempatkan banyak barang2 tun mahathir...hujan lebat giler la sgt kat langkawi...

then kami ke geopark plak...sewa bot n pi ke sangkar ikan, gua buaya, bg makan helang, gua kelawar dan laut luas...pening kepala aku sbb masa nih hujan + ombak besar...huhuhu tp pape pun happy la...then mlm tuh kami pi makan kat jai..hujan2 pun redah je la....heheheh balik tuh masing2 kepenatan...



awal pagi ahad kami nak ke cable car skali tutup plak...huhuhuh frust beb!terpaksa la pi ke underwater world jer...comel giler penguin kat sini!mcm dlm citer happy feet jer!hehehehe tu je yg best pun...lain2 tuh, best lagi kat aquaria...pastu pi lunch & balik hotel...ptg nye menyiap2kan bilik bengkel & mlm tuh ada taklimat....



isnin bermula la sesi memecahkan otak...cuak2 gak aku nih sbb byk yg tak paham n tak clear...duduk lak sebelah bos, aku duk dengar dia mengiyakan ckp konsultan jer...sdg kana ku nih tak phm pun ape menda yg diajar....mmg memberi tekanan la...pasni taknak dah duk sebelah bos!huhuhuhuh ptg tuh aku, cik wan, dayah o n irfan kami pi jalan2 kat pekan tuh smbil2 shopping coklat...mlm tuh ada wat dinner steamboat sbb bos nak balik awal maka kami awalkan dinner tuh...pas dinner, aku ajak zaki pi karaoke!hehehe skali ngn pejal, cik wan n k.myza...hehehe layan....





selasa tuh masa rehat tghari ktorg pi shopping pinggan mangkuk...hehehe kantoi plak..hehehe aku tensen masa nih so pi beli aiskrim yg best!hehehehe ptg lak kami pi jalan2 kat dataran lang bwk irfan...mlm tuh aku n cik wan study model sbb tak paham langsung masa ben ajar ptg td tuh...sib baik paham gak bila go thru 1 per 1 tu...huhuhu

rabu pun mencabar gak belajarnya...tp ok sket sbb dah clear pasal model tuh...mlm tuh participants berkumpul sbb sok nyer khamis kena present..huhuh tak pasal2 aku yg kena present model...huhuhuh smpai kul 1.30pagi gak ler aku n cik wan study + main2 gambar..hehehe hari terakhir di langkawi....comel jer ben n duncan pakai baju batik!heheheh Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar...dan balik ler ke KL...penat giler...

No comments:

Post a Comment