Wednesday, April 14, 2021

Ateh Sate Kajang, Taman Seri Empangan. Putrajaya

ada satu masa tu aku duk teringin nak makan sate dan kawan aku ajak layan sate di Taman Seri Empangan, Putrajaya ni...sedapppp...gemok gemok dan berlemak sate dia...aku suka sate ada lemak lemak sikit, kalo takde lemak tak sedap sebab dryyy je pada aku...harga dia harga level Putrajaya la, tapi still ok la pada aku...sambil makan sambil layan view empangan...layan la kan...so korang kalo duk cari sate di Putrajaya, leh la cuba Ateh Sate Kajang di Taman Seri Empangan ni ya!

2 comments:

  1. Makan sate sambil tgk sinaran bulan purnama hehhee... alolo... lomantik gitu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kahkahkah lomentik laaaa...sesekali...

      Delete