Tuesday, April 27, 2021

Restoran Nelayan Seafood, Seremban

last Disember masa adik aku kawin kat Seremban, kan kawin PKP...makanya takde jamuan makan...so dapat la bekalan makanan untuk bawa balik...tapi sebab dah sampai Seremban kan, abang aku ajak kitorang lunch makanan nogori la di Restoran Nelayan Seafood yang sangat terkenal di Seremban...aku selalu dengar restoran ni tapi tak pernahnya pergi, so kiranya ni pertama kali lah sampai kan...aku tak faham nape nama dia nelayan tapi jual gulai lomakkkk yoo...hahaha...malas citer panjang, tengok je la deretan lauk pauk yang ada, memang pelbagai jenis sampai rambang mata nak pilih!
restoran dia macam kedai nasi campur biasa laaa...memang self service je untuk ambil makanan dia tu...haa sila tengok pinggan memasing yang tamak sebab tak tau nak pilih makan apa...hahahah ada yang penuh dengan lauk pauk dan ada yang masih berpedoman...kahkahkah  ni pinggan nasi je, ada gak yang amik lauk tambahan masa tengah tengah makan...takdan aku nak snap gambar dah....hahahaha...overall makanan dia sedappp...memang original nismilan lah orang kata...hehehe...sedap!aku approved!hahaha...
total kami semua makan aku tak sure berapa sebab abang aku yang bayar...tapi abang aku cakap sini macam mahal sikit la banding tempat lain nak makan nogori ni tapi proper la restorannya...so selesa sikit nak makan reramai macam ni...haa tapi aku ada la snap gambar resit kat bawah ni kalo korang nak refer buat panduan berapa agak agak harga makan kat sini...tapi aku rasa takde la mahal gila kot...okay la nak melayan masak lomak cili api yang sodap!hahaha haa apa lagi guys, sila cuba okay!

2 comments:

  1. wahhh daging rusa pun ada.. nampak sedap2 la lauk dia semua..

    btw gambar last tu..ulam apa namanya??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak tak pandai sangat ulam tapi rasanya daun selom x?

      Delete