Saturday, December 24, 2022

The Dining Room, Zenith Putrajaya

ok meh nak share satu lagi tempat makan kat Putrajaya...kali ni yang have have sikit la sempena nak celebrate birthday Kakwi yang dah terlajak hampir sebulan sebab semua orang busy termasuk aku la tuuu...hahahaha so pilihan kali ni adalah di The Dining Room, Zenith Putrajaya sebabnya aku ternampak iklan nasi beriani dalam bambooo...so kita ni kan mudah terpengaruh pastu pengaruh plak member yang lain...kuikuikui...
masa sampai ni tetiba ada plak yang tergoda dengan buffet yang disediakan gak untuk lunch tu...dah harga lunch buffet dia pun takde la mahal sangat, lebih kurang harga lamb bamboo beriani tu je...tapi lepas bincang, kami sepakat kekal pada niat asal je dulu, makan bamboo beriani!hahahaha...ei payah bawa reramai ni, memasing nafsu kemain!hahahaha...so bawah ni laaa menu yang aku nampak tu...hehehe so memasing order laa ikut selera ya...
dan berikut adalah menu kami...hehehe sedappp sangat jus kat sini...dan untuk nasi beriani dia tu plak, aku tak berkenan plak tang bamboo tu sebab nampak kerap nau guna balik...hahaha pastu slow gak servis diorang huhuhu agaknya guna satu bamboo tu je nak serve nasi beriani ni...sebab lepas sorang dapat, lama tu baru sorang plak...pasrah je laaa...huhuhuh dan rasa nasi beriani dia pada aku terlalu kuat rempah dia...aku ok la, tapi kat orang lain macam pedas sikit la rempah dia tuuu...Kakmyza order pizza ok la penuh cheese nya...dan kami order kek gak untuk Kakwi dan biasheee je la rasa kek diaa....hehehe...so taknak dah la datang sini...hahaahahaha!ok bai!

No comments:

Post a Comment