Sunday, December 25, 2022

Mentega Terbang, Bandar Baru Nilai

zaman skang kan orang duk gila croffle...aku memang suka la kan...dan antara yang sedap aku pernah makan adalah Mentega Terbang ni...cumanya zaman kali pertama aku terjah sini, dia terletak dalam kawasan rumah orang!hahaha masa ni aku dah terdetik dah, serious la leh wat camni kat bandar kan...dah la dia viral, so kereta penuh kat depan tu...so lepas beberapa kali aku pi dengar diorang nak berpindah dah sebab jiran komplen laa kan...hehehe dan masa aku pi ni dia beroperasi di Nilai, but now diorang buka kedai proper dah di Southville City...tapi yang ni aku tak pi lagi, so share yang aku pernah makan je la ya...
croffle dia comel comel je saiznyaaa...aku dah cuba yang kosong dan juga yang premium...ya ampun kosong pun sedap, apaetah lagi yang premium ituuu...hahaha sedap ya amat!aku suka...memang beberapa kali gak aku datang sini beli...tak sedar gula tinggi dalam darah kan sobss!hahahaha tapi seriously korang kena cuba Mentega Terbang ni...aku tengok IG dia bila buka kedai ni menu dia makan banyak...so korang sila cuba okayyy!benda sedap ni wajib terjah!hahahaha...

No comments:

Post a Comment