Thursday, December 29, 2022

Big Tas' Tea, Sungai Buloh

ada sekali tu aku follow member aku buat kerja di makmal di Sungai Buloh, so then dia adalaa bawa aku pergi late lunch di Big Tas' Tea ni...katanya famous ada banyak outlet...dan now kat area rumah aku pun dah buka dah satu outlet dia...hehehee...
banyak gilaa menu kat sini dan semuanya western la...desssert pun ada...so memang rambang mata nak memilih nak makan apa tuuu...hehehe so ada la member recommended a few menu untuk aku pilih...dan harganya juga pada aku sangat laa berpatutan...
dan kat bawah ni laa menu pilihan kami...air kat sini kebanyakan nya saiz besar tau...so leh la kalo nak kongsi ke apa kan...hahahaha kek dia biasa je pada aku...ada rasa lama pun ye gak...untuk pasta dia not bad la pada aku...big portion gak sebab pinggan tu bawah dia macam ada bowl so banyak pasta dia...ayam pun ok sedap gak laa...so overall aku rasa okay la...aku ada gak bawa family aku makan di Big Tas's Tea area rumah aku tu pun diorang kata not bad laa makanan dia...leh pergi lagi nanti...hehehe...

No comments:

Post a Comment