Sunday, December 25, 2022

Malaya Garden, KL

ok jom terus sambung lagi...ada sekali tu aku ada meeting ngan supervisor, selesai meeting aku ajak Wani pi makan sedap sebab rasa penat lepas meeting tu hahaha ingatkan nak makan area dekat dekat je. sekali member cakap nak kafe cantik-cantik leh tak?hahaha makanya terus zassss tersampai KL...pastu zasss sekali lagi dah sampai depan Malaya Garden, KL...yeay dah lamaaa teringin nak pi sini tauuu...cantikkk!sukaaa...
masa kami sampai ni dah lepas lunch hour, so ada terus meja kosong...kalo tak katanya kena beratur gak nak tunggu meja tu...hehehe rezeki, Alhamdulillah...so kami terus dibawa naik ke atas sebab kat atas lagi cantik!hehehe suka memang sakan je duk snap gambar...hehehe...kita ni bab masuk kafe cantik ni kan dah macam terapi tau...hehehe kalo dapat yang makanan cantik plak, haaa terus bonus!
dah duduk tu moh ler kita usha menuuu dia...ya ampun klasik sangat kan menu dia....pastu banyak gilaaaa pilihan makanan dan minuman dia sampaikan kami tak tau nak pilih apa..dah la aku takdan pun nak study sangat apa menu recommended kat sini sebab main terjah je kannn...hehehe so moh le kita buat pilihan mengikut kata...seperti saya pilih awak berbanding dia...eh!hahahaha...
aku amik kopi dia, sedap ya amat!Wani siap tambah order sebab suka ngan kopi aku tu...hahaha pekat likat terbaik kopi dia...kopi kampung je pun, harga pun murah je tau...then kami ambil 2 jenis dessert, aku tak ingat apa tapi both pun sedapppp!Hafiy makan sorang pun licin, suka sangat dia...kita tumpang rasa gak, memang sedap!aku order nasi lemak, ya ampun seriously sedap!sambal dia terbaik, ayam goreng diaaaa so juicy and yummy!Wani amik pasta pun sedap!tapi nasi lemak dia torrbaik!hahaha seriously, sila la terjah guys!memang berbaloi...now dia dah buka kat IOI City Mall gak, so sila la terjah okay kalo nak ke KL ni jauh sangat...hehehe gerenti puas hati guys!muahciked!

No comments:

Post a Comment