Saturday, December 24, 2022

Courtyard KGB, Tamarind Square

dah lama teringin nakpi sini...so ada satu petang tu ajak Mrs la lepak sini...hehehe cantik laaa kedai ni aku suka tapi tempat duduk dia la limited sikit...dan bila nak senja ke malam tu gelap sikit la tempat diaaa then ada nyamuk!hahahah ye la dah rimbun gitu pokoknyaaa harus la bernyamuk kan!hahaha...pasrah je la kau nak cantik sangat kan...so sampai terus la ke kaunter untuk order dan duduk...
okay malas nak cerita panjang...gambar menu pun takde, memang tak hengat la aku kan apa kami makan dan minum tapi yang aku ingat, presentation wise sangat laaa IG worthy tau...siap ada beg kau burger aku...hahaha...kami amik air yang sedap, truffle fries pastu ada 2 jenis burger dan juga croffle...semua makanan terbaik!sedappp sangat pada aku...harga dia okay la mahal sikit tapi berbaloi dengan rasa premium dia...makan sampai tergolek kekenyangan hahaha tak tau plak burger datang as set dengan fries, kau gatal lagi tambah fries kan...tapi truffle fries tu so yummy laaa...hahahaha so highly recommended guys!sila terjah di Tamarind Square, Cyberjaya...

No comments:

Post a Comment