Thursday, December 15, 2022

Restoran Hishamraus, Bandar Puteri

makin banyak now kedai makan area rumah aku ni...antaranya adalah Restoran Hishamraus di Bandar Puteri ni...kitorang pergi bulan Julai lepas sempena birthday adik aku...so dekorasi restoran ni okey la not bad kan...besar sebab kat corner lot...menu dia pun banyak gak laaa pilihannya...so agak excited la bila datang sini tuuu...
so nah gambar minuman yang kami order...comel gilaa ais dia bentuk bear tu!hahahah tu memang antara highlight la kat restoran ni kan...anak buah aku berebut nak amik bear tu buat main!hahaha pasrah je laaa...so air dia okey la, takde la tak sedappp...just nice...hehehe
dan ini pula pilihan makanan...banyak la kami order sebab kami ramai kan...ada pasta, nasi, western food dan macam-macam lagi...overall aku rasa okey je la makanan dia...takde la sedap gilaaa tapi boleh laaa...cuma tu la kan, kita ni bab makan ni, selain makanan kena sedap, servis pun kena la mantoppp!haa ikut pengalaman kami hari tu memang tak syiok laaa...
lembab yaa makanan nak sampai...bengang je mak aku sebab makanan dia paling lambat gila sampai...dah la makanan sampai tu satu persatu tu slow weh...satu sampai, pastu lamaaa kau tunggu baru satu lagi sampai...so memang tak berkenan sungguh aku tang tu...so dengan itu, aku tak koser nak datang lagi dah sebab agak pissed off...tapi sib baik gak la cashier dia minta maaf lepas tu sebab aku dah macam bising masa tu...huhuhu....

2 comments: