Monday, August 22, 2022

Vanilla Cafe, Seremban 2

awal-awal sambung belajar dulu kan selalu la aku ke Seremban sebab nak menuntut ilmu dan mencari arah dari Hajar, junior sekolah aku yang baru je habis PhD...so sebabkan tu rajin la aku explore kedai makan dan kafe cantik area sana kan untuk jadikan lokasi berdiskusi...so ada sekali tu kami ke Vanilla Cafe, Seremban 2...cantik dengan mungeee mungeee kafe ni...masa sampai tu dah half penuh, tengah sembang terus full house...
sambil tunggu Hajar sampai, moh le kita usha menu yang ada...nampak kecik kafe nya tapi banyak juga lah pilihan menunya...aku baru lepas lunch masa ni so takde la excited sangat tengok menunya...hahaha tapi selain western, ada pilihan makanan korea gak tauu....kerrlasss...hahah semua pun nak beramen sekarang kan...dan bila Hajar sampai baru la kami order...
kitorang order kopi, beef lasagna, chocolate cake dengan chicken chop...seingat aku beef lasagna dia sedap!chicken chop dan kek dia biashee je laa...hahaha so sambil makan, sambil bincang dengan Hajar masa ni...tak silap aku masa ni duk belajar citation guna End Note lagi ngan dia...hehehe...now dah pandai dah godek End Note tuuu...hehehe...Alhamdulillah...banyak Hajar ni tolong aku nak start enjin belajar hari tu...syukur...

3 comments: