Tuesday, August 23, 2022

Tarbush Restaurant, Bukit Bintang, KL

birthday Mak aku hari tu, adik aku nak beli hadiah untuk dia di KL...so lunch tu adik aku ajak lunch di area Bukit Bintang...so kami bertiga je la pergi sebab yang lain kerja...tanya Mak nak makan apa, dia cakap nak makan makanan arab...so adik aku suggest ke Tarbush Restaurant yang terletak dalam JW Marriot di Bukit Bintang tuuu...masuk je, wah lawaaa...aku suka....Mak aku cakap dia pernah datang sini dulu dengan cousins dia...kemain ya Mak aku...hehehe...
duduk je kami pun usha la menunya...dah tau dah portion makanan arab ni besar, tapi tetapkan tamak nak amik pelbagai jenis makanan...sebab nampak menggiurkannn menu dia tu haaa...hahahaha...dan harga kat sini pun agak kayangan la yaa...almaklum di Bukit Bintang kot...hahaha tapi sebab adik aku belanja, apa aku kisah kan...hahahaha!
air mineral aku pun mahal tau...hahaha aku tak ingat dah berapa...pastu juice dia sedap!then layan baklava yang mahal ingat dapat banyak tapi beberapa ketul kecik je...pasrah!hahaha tapi sedap la...kunafa dia pun sedap...pastu amik nasi arab ayam dan kambing, serta roti naan dan tandoori...order gak garlic sauce dia tu...Allahu sedap ya amat makannya!cumanya hujung tu mengah memasing nak habis kan sebab portion dia besar!hehehe Alhamdulillah sedap makanan dia...memang puas hati lah!

No comments:

Post a Comment