Wednesday, August 24, 2022

%Arabica & Gigi Coffee

nak share dua tempat aku layan kopi...satu kopi kayangan di %Arabica yang terletak di Pavillion...dah kebetulan ke sana kan, kita pun cuba la...harga dia memang kayangan...kafe dia kecil je tapi cantik dan IG worthy sangat semua hala pun...aku suka...kopi dia pun sedap dan ngam!ok la kalo nak cuba...tapi takde la teringat-ingat selalu...hahaha...
then cuba gak satu lagi jenama kopi yang tengah meningkat naik iaitu Gigi Coffee yang ada di IOI City Mall...harga dia marhaen sikit dan okey gak la kopi dia...aku ni bukan la pandai sangat nak komen pasal kopi ni well brewed ke apa...janji sedap kat tekak aku, aku suka la...hahaha!so leh la nak try Gigi Coffee ni sesambil berjalan dalam mall tuu...hehehe...

tapi pape pun, dalam banyak-banyak kopi yang aku minum, tetapppp KUPILIH KAU yang paling aku suka...kahkahkahkah! Cuma, bila KOPILIH DIA, aku dah tak suka kopi. Pahit sepahit kisah kita! hahahaha ok bai!

2 comments:

  1. hahahhah ayat last tu WIN okayh takleh blahhhh..putus katanya bila KOPILIH DIA...durjana ko hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. memanggg...pahit! aku ingat aku masukkan gula dalam kopi, tapi rupanya kisah cinta kita....kahkahkahkah patut pahit!puihh!hahahaha

      Delete