Friday, March 26, 2021

Tunaikan Janji yang Tertunggak!

baru ni kan ada buat kuiz dan aku belanja la KFC pada yang join kuiz tuuu...so aku minta yang join tu email aku address supaya aku leh buat delivery pada mereka...pastu ada someone komen cakap takpe dia join suka suka je join, even dia pernah menang gak dulu masa aku buat kuiz teka kereta apa...Allahuuu serious aku ingat janji tu tapi aku macam sambil lewa tak tunaikan janji tu, Allah jentik hati aku dengan komen follower ini...thanks my follower, you know who you are gituuu...hehehe masa tu aku punya kuiz teka kereta dan aku nak belanja Texas Chicken!hahaha...

so dalam menyelesaikan janji KFC, aku mula contact balik pemenang yang email aku untuk Texas Chicken tuuu...sebabnya masa tu beberapa hari sebelum kita mula PKP Mac tahun lepas, so kehidupan kan kelaut masa tu...huhuhu tapi bukan alasan laaa nak mungkir janji kan...dan Alhamdulillah, yang reply email aku tu, aku dah selesaikan hutang ya...yang tak reply tu, takleh buat apa lah kan..ok korang, semoga korang enjoy KFC dan Texas Chicken dari Wanderlust DJ!hahahaha...next time aku buat kuiz lagi ye!seronok plak berkongsi rezeki ni kan...hehehe minta izin la share gambar pada yang hantar ke aku tu ya!hahaha...

14 comments:

  1. ahhhh terharu tuk 1st paragraph tu.. :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah dapat McD semalam. Terima kasih.

    ReplyDelete
  3. TQ dpt Texas chicken.. Mmg lupa dh.. Tup2 ada email selepas setahun ..smoga dimurahkn rezeki selalu

    ReplyDelete
  4. Haha tahniah pada yg menang tu.. Nasib DJ masih igt janji dl tu kan.. Insyallah klu dh rezeki derang, xkan kemana..alhamdulilah murah rezeki DJ jgk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la psl kalo x, xpsl kna tuntut kat akhirat hahaha

      Delete
  5. Aahh.. saya terlewatkan kuiz itu.. Buat kuiz lagi dong Dj, haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau kamu yg masuk, sy kna install Go Food semula...hahahah

      Delete