Thursday, March 25, 2021

Lisette's Café & Bakery @ Bangsar

walaupun masih kenyang gila makan di Pokok KL, tetap kan nak makan kek!hahahah...tak jauh pun dari PJ, kali ni kami ke Bangsar, nak layan Lisette's Cafe & Bakery...salah satu kafe yang dah lamaaa aku nak terjah!hehehe...sebabnya terpengaruh background bunga dia tu laa...nampak cantik dalam gambar...aku ni kan memang mudah terpengaruh dengan benda benda gini...
masa sampai ni penuh dan takde tempat sebab ada orang dah buat reservation tapi cakap kat budak tu kami kejap je nak makan kek dan minum kopi, so dia bagi la duk kat luar yang berlatarbelakangkan bunga bunga tu...yeayyy hahaha so pastu aku masuk dalam jap cuci mata tengok dan pilih kek...aku pilih 2 je laaa sebab dah kenyang ya amat!
walaupun tak order makanan, aku snap gak la gambar menu kalau kalau korang ada nak usha sebelum pergi kan...hehehe see aku ni baik tau hahahah...tapi menunya besar benar...so kecik la tulisan dia dalam gambar nii...haa pepandai la korang ya nak baca menu tuu...hehehe aku pun amik gambar je, takde telek pun menu ni...
dan tak lama menanti, sampai laa kopi dan kek kami...hehehe kopi dia ok la sedap je, kek pun sedap...takde la wow gilaa tapi ok jer, sedap...hahahah mayb sebab kenyang melampau pun ye gak, so nafsu makan hilang dah...kami banyak bersembang je...hehehe...tapi takleh lama sebab dah janji nak duk kejap je kan...harga aku tak ingat sebab orang belanja so takde simpan resit...hehehe...
dari Lisette's ni kami gerak balik ke rumah Irma...ingat nak kejap je solat Maghrib sekali siap baring bagai...hahaha kemain pillow talk kan...hahaha sampai ketengah malam!tu pun sabit aku tak bawak contact lenses solution aku je, kalo tak mau check in umah Irma je malam tu....hahaha pape pun puas hati dapat makan makan sambut birthday sendiri!hahahaha...

4 comments:

  1. menarik cafe nya..kek2 semua nmpk sgt yummy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa tu la pasal...tp xtry plak main course dia. Mayb kna pi lagi next time

      Delete
  2. Pernah pegi yg outlet kt empire subang.. Dpt meja dkt bunga juga tp dh belah luar panas la jwbnya hehe tp maintain sbb nk bergmbr cantik hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Demi sekeping gambar harus gigih wpun panas hahaha

      Delete