Wednesday, March 31, 2021

Songket Restaurant, Kuala Lumpur

lepas check out dari St Regis kami pi ambil mak aku kat hotel, tolong hantar pakcik aku ke Ampang then kami singgah lunch di Songket Restaurant...ya ampun aku salah sebenarnya...aku teringin nak makan kat Congkak tapi sebab dah stress jauh nau pi hantar pakcik aku tu, makanya tersilap ke Songket jadinya...hahaha sendu weh!restoran ni dulu famous zaman ramai pelancong luar datang Malaysia...ni dah takde pelancong memang sendu la....ko bayang ko masuk restoran, gelap!tengahari buta ni...huhuhu...sadis!nakpi basuh tangan pun nervous tau...hahaha...
sebab gelap, menu pun lupa ambil...hahaha...so kami order ayam percik, buttered prawn, kurma lamb shank dan sagu gula melaka...ok la makanan dia, takde la sedap gilaa...tapi ok laa...harga dia boleh tahan gak la, harga level pelancong kan...tapi setahu aku dulu dulu zaman ramai pelancong sini memang famous...siap ada persembahan kebudayaan bagai memalam...now sayang laa dah sendu kan....
dan dengan itu makan habis dah laaa alkisah sambutan hari lahir aku bagi tahun 2020...hahaha berzaman nak tunggu abis!hahaha PKP pun sakan kan sambut birthday!dan tak lama lepas tu PKPB weh...melanguk balik la kat rumah...nasib dah sakan berjimbaaa...kuikuikui....panas je kawan kawan aku dah plan nak berjalan kena kensel sebab PKPB...hahaha...

No comments:

Post a Comment