Monday, March 29, 2021

If Only Restaurant, KL

hahaha gila lah tak abes lagi kisah celebrate birthday kann...kehkehkeh...so ni last lah...last trip pada minggu terakhir September...adik aku belanja tido hotel, so bawa la anak anak buah sekali...kali ni sampai 3 orang kami angkut...nasib ada Shane rajin layan diorang...hahaha so memula pagi tu aku siap dan ambil semua anak buah aku...then kami menuju ke KL, aku hantar mak aku ke hotel tempat makcik dan nenek aku stay sebab ada cousins wedding...aku tak join sebab adik aku dah booking hotel untuk birthday aku...hehehe so lepas hantar mak aku, aku dengan anak anak buah ke If Only Restaurant jumpa adik aku dan Shane...aku yang request makan sini sebab nampak kawan aku pi siap leh deko meja...dah alang alang orang belanja kita minta la datang sini...hehehe...cantik!
haa tadaaa ni la deko yang aku cakap tuu...siap ada bunga, ada kad nama aku lagi tau...hahah Shane yang order semua ni...tak silap aku diorang charge dalam RM80 kot untuk deko ni je...hahaha adoi aku rasa macam membazir tapi aku suka!hahahaha...masalah betul pompuan ni kan...hahahaha gatal sebenarnya nak ambil gambar!hahaha...
makan bawak 3 orang budak ni boleh kata tak berapa tenang ya...hahaha adaa je benda nya buat kita anxious...hahaha so dengan pantas kita snap gambar menu...menu kat sini banyak la dan standard kafe la menu dia dan mostly adalah western food serta healthy foods!hahaha...
tak lama lepas tu makanan dan minuman pun sampai...lagi anxious tau sebab semua kaca...dengan budak budak ni...yang Qaiser pegang gelas kaca macam tak pegang je...hahaha cuak den!hahaha...gambar pun ambil cepat cepat mana dan je la masa ni...hahaha...air tu ada Watermelon Lychee (RM14) dan Orange Juice (RM13)...pastu kami order Kaya Balls (RM12)...
untuk main course kami order Chicken Bolognese (RM14) untuk budak budak...aku order Grilled Ayam Golek (RM38) yang didatangkan dengan cauliflower rice!ya ampun tak tertelan aku nasi kobis bunga tu...adoi sayang betul sedangkan ayam tu sedap gila dah...kalo dia bagi nasi putih pun ok sangat dah...hahaha...Shane makan Chicken Aglio Olio (RM30) dan Anim order Creamy Garlic Salmon (RM35) pun apat cauliflower rice...memang tolak tepi je lah kan...hahaha overall makanan dia okey la, kecuali caulifower rice tu!kahkahkah i is kenot lah!so dah makan tu, moh ler kita pi check in!

No comments:

Post a Comment