Friday, March 19, 2021

TTDI Meat Point Halal Steakhouse, Kuala Lumpur

pada hujung September 2020, aku kena pergi audit di Sungai Buloh...so aku ambil kesempatan la kan jumpa kawan dan cari tempat makan best...kali ni aku jumpa Ain dan kami decided untuk dinner di TTDI Meat Point Halal Steakhouse...aku pun tak sure nape aku ikut cakap Ain makan sini sedangkan restoran konsep gini banyak je kat Bangi...hahaha...
konsep restoran ni sama la macam Jahhet dan Menate' tu...kita pilih any daging kat dalam chiller yang ada tu untuk mereka masakkan...hehehe so pada aku takde la apa yang istimewa sangat...dah daging mahal kan, mesti la sedap bila masak nanti...hahaha gitu kan macam tak ikhlas je aku buat review...hahaha eh sebelum tu nah layan menu...ada je menu selain dedaging dalam chiller tuu...
so masa tunggu food, kami dapat bun...sedap la bunnya...pastu sampai laaa creme brulee, bacon wrapped asparagus, spaghetti apetah Ain order dan aku ambil lamb loin...haa macam aku cakap, memang sedap la makanan diaa...sebab premium kan...hahaha takde apa nak komen...cumanya lepas ni kalo datang jejauh ni nak kena la carik tempat menarik sikit dan lain sikit dari yang ada berhampiran kawasan jajahan sendiri...kahkahkah...
cuma yang seronoknya kalo aku jumpa pompuan gila ni...hahaha lama kot tak jumpa, dan since ini la kitorang dah beberapa kali gak makan sama dan berjumpa...kawan sekolah menengah aku dulu ni...orang kaya Damansara Utama...hahaha masih single, sape nak berkenalan sila PM aku tau...hahahahaa!

No comments:

Post a Comment