Thursday, January 13, 2022

Restoran Nasi Kukus Daun Pisang Mok Nab, Bandar Baru Bangi

ni kedai makan yang dah lamaaa bertapak di Bandar Baru Bangi tapi aku pandang sepi je...hahaha sampai satu hari tu aku nakpi klinik area situ, makanya sementara tunggu klinik buka aku pun singgah la makan di sini...masa sampai ni belum waktu makan tengahari lagi makanya tak la ramai orang lagi...so dari jauh dah nampak asap asap dahhh...haa rupanya ada nasi kerabu dengan daging or ayam bakar!bukan nasi kukus je...hehehe...tapi dah sampai sini sorang kena la cuba nasi kukus dengan ayam goreng dia dulu kan...hehehe masuk je terus beratur untuk ambil makanan...nak tau menu dia, usha gambar kat bawah ni yaa...harga amatlah berpatutan...
dan taraaa ini la menu aku kat sini...hehehe teh tarik madu ni harga cuma RM4 dan mantoppp gilaaaa...sedap gila dah macam kat pantai timur sanaaa...sedap!selain teh tarik madu ada gak matcha madu dan bandung madu...harga sama RM4....dan juga memperkenalkan nasi kukus ayam goreng berempah dengan harga RM7 sahaja...haaa wallawei sedap gilaaa...nasi dia, kuah dia, sambal dia, ayam dia semua ngam! sabit masa aku makan dah ramai orang beratur je, kalo tak maunya aku beratur lagi sekali nak tambah nasi!hahaha sedappp!sedap sangat...tak payah kalut nakpi Kelantan Terengganu dah lepas ni kalo nak makan nasi kukus dan teh tarik madu ni weh! hahaha so korang kalo ke Bangi, WAJIB singgah sini tau...

2 comments: