Wednesday, January 12, 2022

Hi Tea @The Westin KL

pada satu petang yang damai gituu...hehehe aku ke The Westin KL atas jemputan kakak-kakak kesayangan di pejabat...sebabnya depa duk busyyy jadi event manager meeting international yang Malaysia host so takdan nak buat farewell untuk aku masa last day aku di pejabat...so sebabkan diorang 2 minggu berkampung di sini, makanya diorang ajak aku dan kakak-kakak lain join juga...nak hi tea katanya...so kena pakai skirt kembang!hahaha ha kita apa lagi mana nak kalah tapi pakai apa ada je just mix and match terus nampak baru...hahahaa....kakak-kakak ni very the supportive...suka kalo aku pakai lawa-lawa, nanti suh aku posing pastu sakan depa duk ambil gambar aku...hahaha...
so hitea kami petang tu kat restoran dalam The Westin KL ni...untuk kami berenam, diorang ambil 3 set hi tea...nampak macam sikit tapi kenyang juga laaa makan di hi tea ni kan...tapi takde la makan sangat, sebab memasing sakan sembang dan bergambar...sebabnya walaupun duk dekat kat pejabat tapi team yang jadi host event ni dah berbulan busy...tu payah nak makan sama-sama tu...last sekali rupanya rezeki nak berhitea kami rupanya...hehehe...harga set hi tea ni aku tak tau, korang korek la sendiri...hahaha sebabnya orang belanja kan...
dah habis makan, diorang ajak bergambar depan hotel plak...so kita layan kan aje...sib baik pak guard tu rajin melayan dan pandai plak dia ambil gambar...so sakan la kami posing...hahaha tapi bergambar ngan kakak-kakak ni sama je posing dia...hahahaha...dah suruh pak guard amik kan gambar, pastu diorang suruh selfie plak...haa aku layan kan aje laaa...hehehe lepas ni mesti rindu diorang...huhuhu andai kata aku balik semula ke ibupejabat lepas belajar, Kakwi dah bersara dah masa tu...huhuhu oh latest Kaklaila dapat naik pangkat...Kakmyza dan Irma tu pun aku rasa soon tu...hahaha kemain aku punya kawan level bukan kaleng kaleng...hahahaha dan akhirnya bila dah selesai semuanya, kami pun berpisah...tapi tak payah sedih sangat lah, sebabnya kerap je aku pergi opis masa belajar ni...hahahaha!

No comments:

Post a Comment