Sunday, January 30, 2022

Restoran Chonburi Four Seafood, Nilai

makin lama makin malas betul aku nak menaip blog ni kan...hahaha so sementara ada mood ni, moh le kita update apa yang sempat...dah berlambak dah ni post tertunggak adoi laaa...so ada satu malam tu beriya aku siap awal lepas Maghrib terus cabut sebab nak makan kat Menate dengan mak abah...sebab malam tu malam minggu takut ramai orang kan...sekali sampai je Menate memang takde orang lagi, tapiiii mak abah aku dedua lupa bawak handphone...so budak kedai tak bagi masuk sebab kat vaksin pun takde...sobssss...pasrah betul patah balik rumah ambil handphone, tapi dah malas nak ke Bangi balik dah...so aku teringat kedai tomyam kat Nilai 3 ni, so aku ajak mak abah ke situ jeeee...Restoran Chonburi Four Seafood...
masa sampai ni mak abah aku macam excited gak nampak ramai orang dan meriah...so diorang duk cakap ok la cuba tempat baru, Menate dah pernah rasa...gitu kan nak tutup rasa bersalah tertinggal telefon...hahahaa so kami usha menu, tapi lembabnya pelayan dia datang nak ambil order weh...pastu bila datang selamba tak pakai mask plak...lepas amik order dia duk menerawang ke mana tah, tak hantar order kami ke dapur...aku siap kena panggil pelayan lain untuk remind dia hantar order ke dapur cepat...huhuhu pastu masa ni dah tak best dah bila tengok meja lain semua tak dapat makanan lagi, plus ada tu sampai cair dah ais dan minuman mereka...huhuhu...
malas nak cerita panjang lah kan...dan seperti yang dijangka...kami dapat makanan kami lepas tunggu lebih dari sejam!gila lahhh...lembab gilaaa servis dia weh...serious laa, aku cakap ni kalo patah pi Menate ni dah siap sampai rumah balik dah ni kekenyangan...huhuhu serious lembabbbb!aku tak faham cemana leh lembab gila camni, sedangkan takde la ramai gilaaaa orang...muka semua memang bengang je weh tunggu makanan...huhuhu sampai je makanan terus makan dan blah...kelebihan adalaha adik kat kaunter say sorry laa sebab makanan lambat...dia cakap tukang masak balik kampung...tapi aku tetap panas, ko buka kedai, then ko should be responsible on that laaa kan...tapi balik tu aku post kat FB, sekali kawan aku yang duk area berdekatan komen kedai tu memang lembab gilaa servis dia...ceyyy so betul ke tak citer tukang masak balik kampung tadi tu?huhuhu entahhh tapi yang penting memang takkan datang lagi laaaa...huhuhu...

No comments:

Post a Comment