Thursday, June 15, 2023

JIBRIL Bangi

dah lama nak layan Jibril yang famous dengan buttermilk chicken ni...dah lama tau zaman dari dia di SS15 lagi tapi memang tak koser la ke sana semata nak pi Jibril ni kan...then bila dia buka kat Bandar Baru Bangi tu, pernah gak nakpi tapi bila lalu je penuhhhh orang beratur so malasss...sampai ada satu masa tu aku pergi ke program fakulti aku di UKM dengan Tiqah...then nak balik tu ajak dia makan...so saje lalu Jibril ni, eh kosong!siap ingat kedai tutup!hahahah sekali rupanya buka...dah la confuse sebab pintu dia sama je kaler ngan dinding kan, memang misteri sungguh hahaha...
masuk je dalam, laaa penuh! sib baik ada ngam 1 seat untuk kami berduaaa...tapi jangan terkejut masuk sini gelappp...huhuhu selaku orang food safety, aku terus terfikir cemana diorang check premise nih!hahahaha gelappp semuanya haaa tapi takpelah kita datang as pelanggan kan, tutup mata lah!hahahaha ok menu takde sebab scan qr code kan...ni tak best kedai now takde menu, so takleh snap dan share sini...hehehe...
ok jom tengok apa kami makan...Tiqah order air apetah, sedap katanya....aku order pasta dengan buttermilk chicken, Tiqah order nasi...pastu kami ambil brownies...dann aku nak cakap semuaaa sedap!buttermilk chicken tu, ayam dia baru dan fresh!so aku sukaaaa...kuah dia pun sedappp...tapi macam biasa la, kena makan cepat, kalo dah sejuk kureng sikit tapi still okay dah sedap pada aku...ayam dia crispyyy lagi walaupun dah kena kuahhh...dan brownies pun sedappp!so aku sukaa...patut pun famous!hehehe....

4 comments: