Thursday, June 8, 2023

Bila Sue datang KL...

hujung tahun lepas Sue datang KL...dan seharusnya dia cakap nak makan sedap-sedap!so aku pun pikir la mana nak bawa diaaa...hahaha so yang pertama sekali aku ajak dia pergi Tetangga Kita layan martabak Indonesia!hehehe sambil hirup teh botol...kira ni sarapan pagi kami laaa sementara nak tunggu kedai lunch buka hahaha...Sue cakap sedap macam kat Indon!hehehe...
then kami menuju ke TTDI...untuk ke Geunyang Gogi Korean BBQ!haaa kalo dah berdua ni, dia macam tak sah tak cari daging mahal hahaha so kali ni nak try korean style plak...kitorang ambil meat tak ingat apa dan lamb yang marinated...aku lagi suka kalo tak marinate tapi orang kedai ni suggest ambil yang marinated...then tambah gak ayam goreng dan sundubu jiggae...mana lengkap takde sundubu jiggae kalo ke korean bbq ni kan hehehe...layannnn...nampak macam sikit tapi senak gak perut nak habis kan...ayam kena tapau bawa balik hahaha not bad makanan dia tapi aku dan Sue sepakat suka daging kat Gyutaro lagi hehehe...sundubu jiggae dia pun tak tepati lidah korea aku hahaha...
pastu dah tua ni tak tau nakpi mana dah kan lepas makan, aku terpengaruh dengan adik lab aku pi buat pottery hahahaha mengaruk Sue dengan aku sebab dia kata kat Kuala Kangsar pun boleh buat!hahahaha hellowww ni modern style tau kahkahkah kami pergi di Good Times DIY Pottery Studio di Paradigm Mall...kemain excited aku, sekali aku nye clay yang pertama tercampak masa buat tu hahaha aku la student paling lembab hahaha tapi second round, aku paling laju siap hahaha best student kan, laju laa catch up balik...hahahaah best gak la tapi sampai sekarang aku tak ambil hasilnya lagi...hahahaha!
dan lepas tu dah penat, balik Putrajaya duk layan ngopi jap, then kami berpisah...ecewah hahahaah penat dah tua ni kan...kalo dulu sampai ke malam kau merayap!hahaha ni dah tua memasing mudah lemau...hehehehe mayb sebab jalan dalam negara kot...kalo luar negara, cergas dia lain macam!hahaha...

No comments:

Post a Comment