Saturday, June 24, 2017

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin

Assalamualaikum semuaaa...di kesempatan ini saya, DJ, nak ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin kepada semuaaa pembaca blog WanderlustDJ ni...walaupun sekarang dah tak berapa nak wanderlust sangat kan, tapi tetap ada yang setia membaca...saya terharuuu...terima kasih semuaaa...
dah 2 tahun berturut-turut sebelum ni aku buat kad raya sendiri dan pos kepada rakan-rakan alam maya di blog ini...tapi tahun ni tak sempat laaa nak print dan pos...sebabnyaaa lambat sangat photoshoot...nak photoshoot awal, ada photographer tu datang lewat, penat aku ootd, tak jadi photoshoot...huhuhu nasib baiklah ada juga member yang sudi layan saat-saat akhir untuk ambil gambar kad raya tahun ni...hehehe...

ok korang, selamat pulang ke kampung masing-masing, selamat berbahagia bersama keluarga...selamat meraikan perut dengan pelbagai hidangan dan juadah...sekali lagi saya minta maaf atas segala silap dan salah saya selama menulis blog ini...kut ada yang tersinggung ke, terasa ke, saya minta maaf...kosong-kosong yer!

2 comments: