Tuesday, June 6, 2017

Pine & Dine, Bangi Gateway

lagi satu kafe baru yang aku terjah di Bandar Baru Bangi...di Bangi Gateway to be specific...namanya adalah Pine & Dine...nampak macam menarik ni, so apa lagi, marilah kita terjah!kali ni aku pergi dengan Mak dan Adik aku lepas kitorang setel beli barang di Bangi Gateway...
haa jemputlah masuk...masa kami sampai ni nak dekat Maghrib dah, takde ramai orang pun...eh ni bulan sebelum puasa tau...hehehe...aku suka konsep kedai ni, simple jer tapi cantik di mata aku...selesa, tak sesak sangat...memang leh jadi port melepak kalo ada member...hahaha...
dah usha kedai, ayuhh kita usha menu pulaaa...menu dia memang bertemakan western laaa...ada beberapa pilihan appetiser...then untuk mains dishes, selain dari meat & chicken, dia ada juga burger dan pasta...standard menu la kan, kalo sebut western food ni...hehehe layan...
selepas seketika menanti, sampai laaa menu kami satu persatu...memula sampai Sexy Choc Lava (RM8) dulu....nyum nyum!sedappp sangat choc lava dia ni...aku suka!walaupun masa ni, gula dalam darah melantun-lantun naiknyaaa...hahahaha
dan kemudian sampai laa main dishes kami...semua makanan depa served atas chopping board!haaa siap tulis nama menu kauuu...so tak payah susah-susah nak panggil waiter tanya ni apa?ni apa?hahaha...aku pun tak payah explain kat korang satu persatu apa yang kami makan...hahaha mudahnyaaa kerja kan...hahahaa tapi overall, aku nak cakap semua makanan dia sedap!kena kat tekak aku...hahaha sos dia sedap, daging dan ayam pun sedap...nyummeh!memang aku recommend korang ke sini...berbaloi-baloi!hehehe...

2 comments: