Saturday, June 3, 2017

Salam Ramadhan semua!

Assalamualaikum semuaaa...haaa ambik, sebulan lebih tak update langsung blog...aduhai malasnyaaa laaa sekarang ni...laptop kat rumah pun dah berhabuk!hehehe ntah la kejap masa meluap-luap semangat update tu, hari-hari keluar entry...hahaha bila malas, berbulan sonyappp...hahahaha tapiii hari ini demi membuang habuk di blog sekaligus menebas lalang yang dah setinggi lutut ini, aku update entry ini yaaa...hehehe haaa walaupun dah seminggu umat Islam berpuasa, tetappp aku nak ucapkan Selamat Berpuasa kepada semuaaa...semoga yang baik-baik sahaja untuk kita semua di bulan yang barokah ini yer...insyaAllah...nah belanja sikit gambar hari terakhir kerja sebelum Ramadhan hari tuuu...saje gegedik photoshoot kat opis pakai jubah...gedikness overload!hahahaha
petang sebelum balik rumah, sempat layan Liana nak makan McD...makan ayam goreng yang syedapppp pastu sempat la posing tepi tasik layan sunset ditemani azan maghrib tanda masuknya bulan Ramadhan yang muliaaa...hehehe Ramadhan tahun ni moga aku jadi yang lebih baik dari segala aspek...banyak melagha aku rasanya setahun dua ni...huhuhu tak dehala tuju hidup dan fokus!hahaha dan semoga #misinyahmuffintop di Ramadhan ini juga berjaya...kahkahkah...so far seminggu berpuasa, aku berjaya untuk kekal berbuka puasa di rumah je, pastu rajin plak tu memasaknya bila cuti, hari kerja pun kadang sempat masak sebelum buka...minggu depan tak tau la ni...ada yang nak ajak aku berbuka puasa tak ni?hehehe...

4 comments:

  1. Gaya muslimah anggun... selamat berpuasa DJ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Berpuasa En Mie!bila nak berbuka puasa bersama ni?hehehe

      Delete
  2. Ramadan Kareem .....DJ.
    Selamat berpuasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Ramadhan kak...Selamat berpuasa jugaaa...

      Delete