Monday, February 5, 2024

Kopi Surat Cinta, Putrajaya

ada sekali tu aku lunch dengan Cik Wi...tak ingat la nape kami berdua je...tapi aku amik dia di pejabat, so duk fikir mana senang nakpi...teringat la ada kafe baru buka depan pejabat kami tu jeee...Kopi Surat Cinta...comel kafe nya, menu pun comeyyy...masalah aku adalah, servis lembab...nak ambil order pun terhegeh-hegeh...tak hafal harga menu tu satu, bila nak ketik banyak kali tengok menu...sedangkan kami order 2 makanan 2 kopi je pon huhuhu...
dan expected makanan lamabt gila sampai walaupun masa tu takde orang...dah la waktu rehat pendek je hahaha pasrah je laa...nasib baik juga makanan sedap...sedap laa ayam dan sambal dia...kopi tu pada aku biasa je la tapi comel la dengan kata-kata pujangga dia tu...tapi sebab servis slow, jiwa aku tak leh dibeli lah ngan kata-kata nih!hahahaaha dah taknak datang daaa...

2 comments: