Friday, February 2, 2024

Nasi Lemak Burung Hantu, TTDI

ada sekali tu aku pergi tengok wayang cerita pocong tengah malam...balik tu lapar...tengok movie kat Putrajaya, tapi aku ajak buat keje gila makan nasi lemak kat TTDI! hahahaah nasib baik diorang melayan...saje nak cuba Nasi Lemak Burung Hantu yang duk orang kata sedap tuuu hahaha yang bestnya nasi lemak ni buka petang dan tutup 3 pagi kalo tak silap...so leh la jadi burung hantu makan nasi lemak kat sini hahahaha...sampai dekat tengah malam, penuhhh ya manusia...
sebab kan buka petang makanya nasi nya fresh, ayam goreng dia pun memang goreng dan dan tuuu...makanya memang fresh la kan...lagi best ayam goreng dia memang semua part whole leg...takde dada...suka!tapinya datang dah lewat malam ni, takde pilihan lauk lain daaa...memang nasi lemak dengan ayam goreng je...masa beratur nak ambil makanan pun kena tunggu sebab ayam tengah masak...memang panas panas laa kita dapat tu...
pada aku nasi tu okay laa...dia guna basmathi so ada pro and cons dalam nasi lemak pada aku hahaha dia sedap terlerai, tapi pada aku tak cukup lemak...sambal okay la pada aku, tapi ayam tu best mayb sebab panas gitu kan...so rangup la kulitnya hahaha cumaaaa aku nye ayam ada sedikit tak masak dalamnya...aku bab gini tekak aku kembang sebab aku terbayang Salmonella menari-nari kat darah tu...hahaha well orang belajar food science dan food safety memang gini laaa kekadang hahaha tapi kat ayam je aku ada sifat ni, lain takde sangat hahaha...

2 comments:

  1. Cantik kedainya. Biasa kedai nasi lemak yg malam² ni jarang yg nampak mewah mcm ni.

    ReplyDelete