Wednesday, February 21, 2024

Warung Acu, Temerloh

hujung bulan Januari haritu aku kena ke Temerloh sebab nak jalankan analisis di makmal di Mentakab..lepas ni akan ada beberapa kali la aku ke sana, menumpang kasih instrument makmal sebab yang di UPM rosak pula...sobsss...semoga dipermudahkan laaa...insyaAllah...so masa kali pertama pergi tu, aku gerak petang lepas selesai penyediaan sampel untuk optimisation...so dari UPM aku terus gerak ke Temerloh dan check in di Merrinton Hotel...dapat bilik single bawah tanah takde tingkap ye hahaha nasib baik laa satu malam je...harga pun dalam RM100 je, okay la kan...tapi bersih dan wangi...so aku suka laaa hehehe...
dan malam tu, member makmal aku ajak dinner sama...so sebab kan aku tanya budak hotel tu, so dia suggest aku pergi makan jalan kaki je belakang hotel aku iaitu ke Warung Acu, Temerloh...katanya kedai yang terpaling tengah viral sekarang kat Temerloh hehehe so aku ajak jumpa member kat situ je senang, aku jalan kaki je...memang ramai gilaaaa malam tu...tapi servis pantas, makanan besar dan sedap...memang puas hati lah...nasi goreng dia sedap!ayam chicken chop pun sedap dan fresh!lamb dia bapak banyak...harga tak berapa Temerloh la hahahaha...tapi still murah la banding sini dengan portion gitu! haaa makanya aku suka...next time kalo ke sana lagi dan malas nak keluar jauh cari dinner, konpem aku ke sini lagi hehehe...

No comments:

Post a Comment