Friday, February 9, 2024

Gloria Jean's Coffee, Putrajaya

zaman memboikot ni, aku dah lama la tak ke Starbucks...biasa kalau aku kena menulis ni aku suka pindah tempat...dari library ke postgrad room dan ke Starbucks untuk buat kerja, mencari mood dan ilham..gittuuu...so sepanjang boikot ni, aku takleh lepak Starbucks...so antara pilihan aku adalah ke Pappa Kaya (previously known as Papparich) hahaha atau ke San Francisco di Ayer@8 dan latest aku cuba Gloria Jean's Coffee kat Conezion Putrajaya...masa pergi memang kosong takde orang...ada dua kali gak aku lepak sini buat kerja...hari pertama aku layan kopi dan dessert...sedap gak...hari kedua ngopi dengan makan grilled chicken dia yang boleh tahan la sedap, cuma aku kan sensitif dengan ayam yang tak fresh...aku rasa ayam dia ni frozen dan dia panas kan semula sebab aku rasa kurang fresh...cuma sos dan perapan dia sedap la pada aku...so leh la nak datang lagi later kalo nak kena writing berat-berat sikit hehehe...

2 comments:

  1. Ala..selang 8 unit kedai dari ofis kita...memang selalu beli kopi kat sini pun sebelum masuk pejabat..

    ReplyDelete