Wednesday, November 24, 2021

Kopi Dua Darjat

satu lagi kopi jalanan yang famous sekarang adalah Kopi Dua Darjat...so aku pun taknak laaa lepas kan peluang kan...hehehe memang berlambak gilaaaa laa gerai dia ni...kat mana-mana tepi jalan pun leh nampak kan...so kebetulan aku ke Shah Alam dan nampak ni, aku pun stop jap laaaa untuk mencoba Kopi Dua Darjat ini...harga dia murah laaa, so aku takde high expectation pun...hehehe...
aku layan Kopi Darjat Karamel (RM6) yang sedap gak laaa...okey la pada aku kopi dia rasa sedap...tapi aku ni kan bukan la gila kopi sangat, or peminum tegar...aku social drinker je so sedap je kat tekak aku...hehehe layannnn minum masa panas-panas petang tu...hehehehe...adik-adik aku pun cakap sedap dan murah...so berbaloi la kalo nak minum selalu...hehehe...ok bai!

2 comments:

  1. Dapat loyalty card tak?
    PH baru try sekali, ada la dibagi loyalty card.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh ada ke...hehehe takde la plak dapat...takpelaaa kita tak loyal pun hehehe

      Delete