Monday, November 29, 2021

Kopi Mesin, Ayer@8, Putrajaya

ada satu masa tu, masa tengah kerja lagi laaa...aku pergi makan di Papparich Ayer@8 dengan Wani...sambil duk bincang dan sembang pasal nak sambung belajar la kan...masa ni masa dah kritikal la nak decide itu ini dengan Bahagian Latihah dan universiti...so duk rajin la keluar makan dan sembang benda-benda penting...sebab kat pejabat macam payah sikit kan...so macam biasa layan bubur dengan ayam stim laaa....hehehe...
sebab kan masa lunch dah minum air kosong, so aku nampak Kopi Mesin ni baru buka kat area depan Papparich tu...so kita pun gatal laaa nak pergi mencuba...masa ni diorang tak allow dine in lagi...aku rasa masa aku pergi masih baru je buka tempat ni...so macam kosong je chiller diorang...servis pun lembab gilaaa sedangkan aku tengok tak ramai pun orang...makanya aku emosi dan rasa kopi dia biasa je...pastu dah la ko kopi ala-ala hipster dan banyak branch dah tapi cawan kopi dia bodoh kosong je...so aku rasa tak best...hahaha orang beli kopi hipstur ni nak lawa-lawa...kopi jalanan punnnn ada designated cawan sendiri tauuu...hahaha tapi ni dulu la, now aku lalu je ramai dan penuh je orang...tapi sekali hati aku terluka, aku malas dah nakpi lagi...alaa macam awak laaa...eh!hahahahaha ok bai!

2 comments: