Monday, August 30, 2021

Itaewon Hawker, Bangi

Itaewon Hawker ni first time aku tau masa aku lepak ngan Ain dulu kat Bangi Getaway, dia buka macam gerai kat pasar malam belakang tu...so masa tu sebab lepas buka puasa so kami just layan teopokki laaa...biasa je la pada aku sebab masa tu kenyang gila...makan saje gatal je masa tuuu...takde feeling sangat pun, banyak sembang jer...hahahaha...tapi Ain cakap famous diorang ni, memang ramai orang beli dan cari...
dan baru ni tetiba je Mak aku order gak...dia cakap ada open order dalam group shopping taman...so sebab dia tau aku suka makanan Korea, so dia pun main order tak tanya aku...huhuhuhu...so Mak aku order Talam Korea (RM25) yang ada ramen, korean chicken cheese, teobokki dan sosej...dan korean chicken cheese (RM15)...aku cuma cakap kat Mak aku, lain kali nak order makanan Korea biar aku je la yang order tak pun aku masak sendiri je la...hahahaha haa ada faham?hahaha...maaf la aku tak kena tekak betul...teobokki dia kali ni macam masam sikit plus macam berlendir dah macam overcooked ke apa...sosej dia aku rasa memang bundle punya sosej, memang rasa sosej murah...aku food tech okay, so aku leh kenal sosej murah dengan yang standard...sebab yang murah ni ada rasa lemak cemana tah nak explain...ramen dia biasa je laa...ayam dia macam masinnn...entah la semua aku tak berkenan...Mak aku beriya cakap ramai orang order...tapi adik aku pun makan duk cakap tak kena tekak...aku ni kot ye laaa tekak level warga Seoul dah kan...hahahah so sorry...aku rasa takkan order dah kot...huhuhu...

No comments:

Post a Comment