Monday, August 16, 2021

Nasi Kandar Apollo, Kajang

ada sekali tu aku teringin gila makan nasi kandar...sebabkan takleh keluar lebih 10 km kan...so aku pun usha Grab Food je dan nampak Nasi Kandar Apollo ni...selalu je lalu kat sini kalo nak ke Kajang, tepi jalan tapi tak pernah singgah...so aku pun cuba je laaa beli...gigih la sebab teringin so beli satu je...harga delivery charge lagi mahal dari nasi kandar aku...hahahaha harga tak ingat dah, tapi aku nak cakap satu jer, tak sedap laaaaa nasi kandar ni...mayb sebab ayam sejuk ke tapi aku pernah je makan nasi kandar lama dah bungkus tapi sedap je...hahaha yang ni rasa plain ayam dia...kuah pun biasa je pada aku...sangat mengecewakan!hahahaha...tapi dia famous...entah la...tak nak cuba dah lagi...hahahaha!ok bai.

No comments:

Post a Comment