Thursday, August 12, 2021

J&C Juicy & Cheese, Bandar Baru Bangi

ada satu malam bulan Ramadhan aku bosan dan pishanggg duk rumah...so lepas berbuka dan terawih di rumah, aku bawa kereta pusing-pusing...sampai la ke Bangi...pastu tak tau nak buat apa...sekali nampak J&C Juicy & Cheese ni...sebelum ingat pernah nampak kat media sosial manatah...so jom laaa berhenti dan tapau...masa ni takleh dine in dah....huhuhu so kita pun tapau laaa...tamak tau order sampai dua...satu ayam satu daging...jangan tanya la menu mana aku pilih sebab aku dah lupa...aku memang tanya je adik tu mana recommended...hahaha harga dia agak mahal laaa...tapi takpe, kita rasa dulu nanti berbaloi ke idok...hahahaha...
selesai tapau burger aku singgah plak Starbucks...ni sebenarnya tujuan aku ke Bangi nak cari kopi malam tu...hahaha sekali ramai gila weh...rupanya sebab dia hadkan orang masuk dalam tu, tu yang panjang beratur kat luar tu...hehehe nasib baik cepat gak laaa kan...so gigih aku beratur nak tapau Java Chip dengan karamel and choc drizzle ni...sayang takde choc whipped cream je...hahaha kalo tak lagi mantul!hahaha...
dan sebab tak nyempat nak tunggu balik rumah, makanya aku makan laa burger dalam kereta...aku rasa both burger dan aku rasa pelik nape orang cakap sedap gilaaa...hahahaha yang daging tu ok la sedap gak tapi tak sampai level gilaaa...ye la burger ada cheese, bacon sedap la kan...tapi harga dia pada aku mahal dalam RM20++...huhuhu dannn burger ayam dia aku rasa pelik...macam ada rasa ubat hahaha...entah aku tak tau tekak aku ke macam mana...tapi aku rasa biasa je laaa...so memang tak akan pergi lagi...sobsss...tapi ada je kawan aku makan cakap best gilaa...entah...tapi kan lately aku memang teringin nak makan burger yang messy and greasy gini tapi tak tau mana nak carik...sobsss!

No comments:

Post a Comment