Thursday, January 31, 2019

10th Travel Anniversary with Sue!

awal tahun hari tu orang duk sibuk laaa buat #10yearschallenge, aku pun sibuk la jugak...sekali terjumpa gambar first trip dengan Sue ke Kota Bharu pada Disember 2008!masa ni memasing baru mula kerja setahun dah, so buat trip ke Kelantan...hehehe pastu aku compare kan dengan gambar ke Kashmir dengan Sue pada September 2018...maka terjadilah #10yearschallenge aku kan...then kebetulan, ada trip hujung Januari 2019 dengan Sue, maka kita namakan la trip ini sempena meraikan #10thtravelanniversary....gitu dah 10 tahun kau travel bersama...ada naik dan turunnyaaa...hehehe asalnya trip ni plan konon sempena both of us nak move on!hahaha tapi nampak gayanya aku je yang move on, sistur sorang lagi masih bahagia...hahahaha...so sebab tu kita tuka tema trip!hahaha...ok lah nak tunggu sampai masa post cerita ni entah bila kan...aku dah mula malas menaip ni...hari tu sekali taip berpuluh entry siap...ni dah abes dah semua been published!hahahaha adoi...aku dah macam mula nak busy ni, so semoga bertabah dan bergigih update blog...so sementara tu, layan la gambar kami berdua sempena #10thtravelanniversary ke Chiang Mai dan Chiang Rai, Thailand...hehehe trip yang termewah lebih ni...hahahah...

4 comments:

  1. Waaaa bestnyaaa..lama gitu 10tahun...
    Teringin gak nak gi Chiangmai..ada rezeki sampailah nanti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe tu laaa...tak sedar dah tuaaa...hahaha

      Delete
  2. Aku nak tengok nanti 10th Anniversary first time jumpa ko plak. Bertabah lah mengira. Harap2 umur masih panjang masa tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha it will be on 2025 sis. InsyaAllah panjang umur kita celebrate kat Dubai okayyy...hahahaha

      Delete