Wednesday, January 31, 2024

Restoran Kak Ar Klate, Puchong

ada sekali cuti hujung minggu aku nak ke UPM buat kerja...sekali malam tu nampak ada kedai kat Puchong jual nasi kerabu, ada perut bulat bakarrr...masa ni Sue ada kat rumah adik dia di Cyberjaya...makanya aku roger dia ajak sarapan kat situ sebelum aku ke UPM...hahaha gigih kan jejauh pi sarapan pagi hehehe masa sampai nak order tu aku rambang mata...banyak menu masakan Klate wehhh...tapi sebab dah aim nak perut bulat bakar, makanya kena la makan ngan nasi kerabu kan hahaha pagi dah ada daa perut bakar diaa...sedapppp!nasi kerabu pun dappp...aku goyah gak nampak nasi air la, mee celup laa...tapi takut nak makan banyak sangat nanti ngantok tak siap kerja aku hahahaa...tapi serious sedap...kalo dekat memang dah pergi banyak kali dah aku rasanya...hahaha...

No comments:

Post a Comment