Tuesday, January 23, 2024

PAUL Bakery Restaurant, Pavillion KL

okay angin apatah aku dirasuk ni rajin update blog hahaha berkat new skrin kat rumah kot...hahaah kau tesis malas tulis kan, blog yang kau sakan menaip!hahahaha ok sambung cerita aku ke KL petang lepas kursus di UPM hujung September lepas sebabnya ada kenalan aku dari Oman datang KL untuk bercuti...so kita santuni la sekejap kan, masa kita ke sana dulu, sakan dia menyantuni kita...so aku ambil Maryam dan keluarga adik di hotel sekitar Bukit Bintang, dan kami ke Pavillion KL...aku suruh dia pilih mana nak makan, plan asal nak bawa makan makanan Melayu tapi diorang ni jenis picky eater dan tak suka makanan Malaysia...so aku ajak lepak ngopi je la, dan dia ajak lepak Paul...okay la sebab aku tak pernah pergi...Paul ni mkemang terkenal dengan mahal la kan, tapi sesekali layan je laaa...overall aku rasa biasa je laaa kopi ke, dessert ke, main course dia ke...serious biasa jeee...tapi harga untuk kami semua makan dalam RM200 juga laaa (menu meja adik dia takde dalam gambar kat bawah) haaa cukup la sekali aku datang sini hahaha kita okay la menyantuni kengkawan...hehehe...

4 comments: