Friday, January 26, 2024

Restoran Asiari, Bandar Baru Bangi

kawan baik aku, Sue, dah mula jadi student gak kat UKM bulan Oktober lepas...so masa awal tu ada laaa aku tengah buat physio jari, tiber Prof Wan message ajak aku lunch bersama, suruh ajak Sue sekali...member plak masa tu tengah lepak library buat kerja...so selesai aku physio, aku terus ke UKM ambil Sue di library, then amik Ain kat makmal, dan last ambil Prof di pejabat baru diaaa nun jauh kat belakang UKM hahaha dan dalam kereta baru decided nak makan di Restoran Asiari...aku selalu tengok, tapi ni pertama kali nak cubaaa...
aku kelaparan gila masa ni sebab tak sarapan...so tamak gak la mengordernya kan...hehehe kami order kueh teow goreng, nasi goreng, sayur, ayam masak apetah, pastu beberapa jenis steam dan fried dimsum...sedap juga rupanya makanan kat sini tau...aku selama ni ingat tak best hahahaha tapi takleh lawan laa Dolly Dimsum kan, tapi still sedap laa pada aku...sampai kenyang gila kami nak habiskan semua...haaa tamak lagik!hahahaha...
masa nak bayar tu, sekali Prof kata biar I yang bayar, u tu student hahaha gelak aku...eh Prof ni, I student yang bergaji tau bukan student yang tak bekerja tu tau hahaha tapi dah orang nak belanjaaa kann...kita bagi chance lah hahaha Macihhh Prof...saya tau Prof sayang saya kan hehehe doakan perjalanan PhD saya ni yaaa...hehuuuu...

2 comments:

  1. Alhamdulillah moga sentiasa dimurahkan rezeki. All the best, Insya Allah smooth semua.

    ReplyDelete