Tuesday, January 16, 2024

Pen & Pepper Cafe, Cheras

minggu pertama September tu, kawan sekolah aku message ajak jumpaa...dia kerja di Rompin now tapi balik sini sendiri sebab ada appointment hospital, so sibuk la dia ajak jumpa nak belanja aku makan birthday katanya hahaha sambil tu sibukkk nak tengok jari aku...sebabkan aku tengok dari UPM ke tempat dia tak jauh, so aku decided jumpa di kafe sekitar dia je...kami jumpa di Pen & Pepper Cafe di Cheras...
lama tak jumpa memang sakan sangat bersembang...gambar makanan pun amik ala kadar je hahahaa tapi nak share gak kat sini sebab pada aku buttermilk chicken dia sedapppp sangat! ayam dia fresh dan rangup...buttermilk sauce dia pun tak muak dan just nice kepekatan diaaa...member aku makan mushroom soup je sebab dia dah breakfast berat...nak pi lagi sekali memang idop le aku sini sebab luar kawasan jajahan hahaha tapi sedap laaa makanan dia...hehehe...

4 comments:

  1. Alhamdulillah, mesti seronok jumpa sahabat lama..

    p/s : salam kenal dik... done follow as Ain Farhana

    ReplyDelete
  2. Seronok dapat jumpa sahabat lama kan. Menu tu tengok sedap sangat.

    ReplyDelete