Friday, March 11, 2022

Sushi Mentai, Seremban 2

ada sekali tu aku ke Seremban 2 jumpa junior aku zaman sekolah...adalah merujuk pada dia beberapa perkara berkaitan PhD aku ni sebab dia dah senior dah kat UPM ni...nak grad dah punnn...hehehe so lepas melepak kat kafe ngopi sambil buat kerja, lepas Asar tu aku ajak dia makan...aku kelaparan...so aku pilih Sushi Mentai...tak jauh dari kafe kami melepak...
sebabkan aku kelaparan aku takde ambil gambar sangat...memang duduk, order apa patut pastu lajuuu capai sushi kat conveyor tuuu...hahaha ada laa sikit-sikit sempat snap tuuu...so pada aku okey la sushi sini...ala-ala je ngan Nippon Sushi ke Sushi King gituu...harga pun ok affordable...pilihan menu dia memang lebih kurang je...ye la kedai sushi kan takkan nak cari bibimbap plak...eh. hahaha ok bai...gitu senang aku buat review skang eh...hahahahaaa...

2 comments:

  1. Eh! tak pernah tahu ada resto sushi mentai kat S2. Sedehh!

    ReplyDelete